Nyår



Igår var det nyårsafton. Efter mycket om och men bestämde vi att vi skulle gå ut å äta å bara ha en myskväll. Att hitta en restaurang i närheten av slussen dagen före nyårsafton var inte det lättaste. Hittade till slut restaurang Sally i Gamla stan som hade en del bord kvar så det var bara att boka och hoppas att det skulle bli bra.

Efter att ha fått vänta 40 minuter på vårt bokade bord åt vi en helt fantastiskt god middag. Super service, super mat och väldigt trevligt. Då vi kl 23.40 lämna restaurangen gick vi ner till Skeppsbron för att titta på fyrverkerier. Mysigt och svinkallt. Eros somnade 23.53 och vaknade igen 00.15 :)
Eftersom han inte verkade ha några planer på att somna för natten i sin vagn men var supertrött så åkte vi hem. Väl hemma tog det honom ett bra tag att varva ner (men å andra sidan så sover han i skrivandets stund fortfarande å kl är snart 12).

Kl 02 ringde vi Aris bror Elvin för att önska Kap Verde ett Gott Nytt År på deras tolvslag. Långt ifrån men nära ändå.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hej,

såg en kommentar från dig på Liniz blogg på ett Thailandsinlägg. Spännande med Kap Verde som nära vinteralternativ för utlandsresa. Det måste jag läsa på om. Apropå Thailand så har jag skrivit ett kort reportage om vår senaste resa dit på Resa med barn-sajten. Jag älskar att resa och är intresserad av hur livet är utomlands (jag har själv bott utomlands knappt fyra år), ffa som förälder. Är du intresserad så har jag flera reportage om svenska mammor i utlandet på min blogg (från Mallis, Turkiet, Australien, Rhodos och Thailand). Kika gärna in.



Hälsningar "Rosita - Globetrotter Mama"

Postat av: Mats

Tjena Bella,



Jag får börja med att be om ursäkt för denna okristligt sena återkoppling. Vi har stått inför en omorganisation sedan vi sågs och nu ser avdelningen helt annorlunda ut. Dessutom har jag tappat dina uppgifter men så googlade jag och hittade hit.



Jag skulle vilja att du slår en signal och får lite återkoppling samt info om möjligheter på 3.



/Mats

0735 33 77 54

2012-03-01 @ 11:24:28
Postat av: Maja (MariaS/Ske-å)

Hittade din blogg av en slump å känner igen dig=) å eftersom jag vart på Sal 2 ggr måste det ju vara där!



Ha det gott!!

om 11 dgr bär det av till Boa Vista!

2012-03-03 @ 17:53:32
URL: http://blogg.vk.se/Mexan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback