Rymdraket

När Carina verkligen gillar nånting så finns det ingen bättre försäljare. Det är sjukt hur mycket jag hört om nattlampan Barbapappa :) Å ändå har jag stått emot å inte shoppat mig någon. Det beror endast på att jag sett en ursöt spöklampa på Ikea.
Fram till nu har jag använt min mobil på nätterna för att Eros inte gillar totalmörker när han är vaken. Nu har dock rymdraketen kommit in i vårt liv.

Dagtid ser den ut så här:


När det blir mörkt behöver man inte göra något utan den ser ut så här:


Tar man bort själva raketen eller trycker på cirkeln med gubben i så blir det som en svag ficklampa. Passar min lilla groda perfekt!


Kommentarer
Postat av: Mormor Lissan

Helt underbar :)

2011-10-21 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback