Förlossningen

6 veckor har snart gått sen Eros föddes. Jag har tidigare inte skrivit så mycket om själva förlossningen och det kommer jag heller inte att göra. Min förlossningsberättelse har skrivits ner utav en journalist och den kommer jag att ha sparad i form av ett tidningsrepotage i tidningen Mama. För att skapa detta repotage hade vi en fotograf med under förlossningen och det är bland det bästa jag gjort ever. Tack vare underbara Klara kan jag nu bjuda på dessa bilder:



Det finns många fler bilder och det är verkligen fantastiskt att ha. Vi hade aldrig lyckats ta så här många bilder själva och samtidigt fokusera på vad vi faktiskt var där för.

Kommentarer
Postat av: Pia

Underbart! Vilket superminne av en stor händelse! <3

Postat av: Marika

Underbara bilder gumman, säkert härligt att ha alla dem som minne! Önskar jag kunde läsa artikeln, kommer den att finnas på nätet tror du? Underbar raketlampa också, herregud så cool! Skulle kunna ha en jag också :D Puss å kram!

2011-10-22 @ 11:04:05
URL: http://marika.papper.fi
Postat av: Lina

fina bilder :)

2012-01-16 @ 10:06:33
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback