Tröttish


Fy satan va illamåendet kom tillbaka igår!
Kände mig riktigt märklig efter jobbet så jag åkte hem istället för att äta middag med de andra på hotellet. Å tur var väl det... 20 minuter senare bodde jag på toaletten och det gjorde jag i en dryg timme innan jag vågade ta mig ut i vardagsrummet för att hämta telefonen för att ringa å ta reda på vart min man tagit vägen. Han var då påväg hem å fattade nog inte varför jag ringde förrän han kom hem och fann mig halvt livlös i soffan. Ett par timmar till pendlade jag mellan toaletten å soffan innan jag var så hungrig att jag inte visste vilket ben jag skulle stå på. Till slut kokade han överkokt pasta till mig som jag så sakteliga fick i mig, å faktiskt fick behålla nästan allt av... När jag väl kom på benen så pass att jag orkade sätta mig upp igen, nånstans mitt i natten insåg jag att Ari hade bakat värsta kakan å tagit med hem till mig. Å så hittade han mig matvägrandes, stackarn.

Idag mår jag dock mycket bättre men är sjukt trött efter att knappt ha sovit i natt. Å konstigt nog är jag superhungrig hela tiden men kroppen säger att jag inte vågar äta ordentligt riktigt än. Frågar ni min läkare så behöver jag inte äta alls! Men jag har faktiskt bara gått upp 3,6kg å jag äter lixom inte mer än vanligt - Till å me mindre onyttigheter... Men bebisen har ju gjort magen superstor redan... Så det så!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Och ni är säkra på att det bara är en bebis????

2011-04-02 @ 12:12:02
Postat av: Anonym

Ja mamma, vi kan bara se en bebis på ultraljuden iaf..

2011-04-03 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback