Snart födelsedag

Mm, födelsedagen närmar sig. Det blir lugnt å skönt på fredag med middag med tjejerna i teamet. Arikson jobbar sent på fredagar så vi tar en mysmiddag på torsdag istället för på lördag har vi Kick down och då blire sent. Jag tänkte faktiskt ta med mig kameran då så att jag kan få lite fyllebilder för en gångs skull. Blir ju dåligt med sånt nu när jag inte dricker.

Skulle det va någon som vill höra av sig på fredag så tänk på att min svenska telefon inte används här!
Numret som gäller är +238 5944960.

Å vill ni ge mig massa presenter så kan jag ju ta dem när jag kommer hem i slutet av april ;-) Önskelistan ser iaf ut så här:

* Uppehållstillstånd till Arikson (någon som känner någon på migrationsverket kanske?)
* Ny säng
* Barnsäng
* Barnvagn
* Annat viktigt till bebisen

Å när jag nästa år fyller 30 så vill jag ha den här bloggen i tryckt format. Kan aldrig önskas för många gånger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback