Födelsedag och Kick Down

I fredags fyllde jag år, sista året som 20+... Jobbade satan hela dagen och på kvällen åt nästan hela teamet en supergod middag på Chez Pastis. Efter det blev det en tur till Calema innan jag å magen gickhem för att sova.

I går var det så dags för säsongens Kick Down. Den här gången var jag domare eftersom jag inte dricker numera.
Träffades på stranden på eftermiddag för lite skönt beach häng innan det var dags för tjejerna att börja jobba. Två team tävlade mot varandra och först ut var missions. Sju olika kuvert med olika typer utav utmaningar tex skapa en mänsklig pyramid eller hitta en surferdude och låna hans bräda. Båda lagen var supersnabba och gjorde ett mycket bra jobb.

Efter det var det dags för mat å sen hem å duscha innan det var dags för kvällen aktivitet som var Bar Golf. Sex olika barer skulle besökas och ett visst antal drinkar drickas för att samla poäng.
Klädda som ruggbyspelare begav sig lagen iväg. Drygt två timmar senare kom lagen tillbaka, duktigt fulla men oerhört glada. De hade haft superkul och tagit en himla massa bilder. Jag var dock alldeles för nykter och tyckte att det var bäst att åka hem och låta de ha kul på egen hand. Lyckad Kick Down var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback