Angelicas födelsedag

I lördags fyllde systra mi 27år vilket måste betyda att hon nu är äldre än mig... =/ Jag och Ari mötte henne i stan och gick på bio på kvällen. Vi såg Kung Fu Panda 2, mikket bra film.

Igår blev det en sväng till IKEA och sen matlagning för arbetsveckans luncher. Efter det var min rygg så slut att jag fortfarande knappt kan gå.

Inge kul det här längre!
Kan inte ungen ta å komma nu nu nu... Vore så mycket trevligare än att må så här.

Det enda jag gör är att vila, vila och jobba. Gör att det inte blir så mycket bloggande, finns ju lixom inte så mycket att blogga om =)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Åh du kommer älska honom så enormt mycket den dagen han bestämmer sig för att komma ut:) Det är bebisen som bestämmer nu och en tid framöver....

2011-06-28 @ 12:38:58
Postat av: Snart mormor

2011-06-28 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback