En ljusare dag

I går var jag vaken till 23. Värsta miraklet!
Idag har det varit mycket på jobbet. Inte belastningsmässigt men ett case som upptar stor tid av förklarliga skäl. Nu sitter jag och Ari på torget, äter catchupa och lyssnar på livemusik. Och jag mår helt ok!
Kanske inte tiptop, nä långt ifrån. Men bättre än jag gjort på väldigt väldigt länge. Klockan är strax halv nio och det börjar bli dags att gå hem å vila strax.
Det här är iaf Kap Verde när det är som bäst =)


Tog med mig datorn för att jag tänkt titta på solsidan men det var visst för mycket liv för det å hörlurarna är visst kvar hemma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, Isabelle vad jag saknar dig och Kap Verde...suck.Här hemma i Skåneland jobbar och sliter jag nu så mycket jag kan (kanske för att spara pengar och återvända till Paradiset en dag...vem vet?) och försöker hålla mig vaken i vintermörkret, som ännu inte släppt taget om oss nordbor. Du får njuta lite extra under de dagar du mår bra nu och jag skrattar åt Solsidan för dig med :) KRAMIS från Malin.

2011-01-24 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback