Så duktig så

Igår var vi hos den nya läkaren och vi gillade honom båda två. Han tog sig verkligen tid att prata med oss och gå igenom exakt vad som ska hända framöver. Vi har börjat göra en gravidbok. Sånt gör man inte här och jag vet inte om man gör sånna i Sverige men han är tysk och där gör man det så vi gör en tysk bok till mig. Där förljer vi hela graviditeten med vikt, storlek, värden, alla prover å sånt där. Så att jag kan ta med den när jag åker hem till Sverige till våren och ge till min nya barnmorska - oerhört praktiskt!
Vi gjorde nytt ultraljud me å man kan verkligen se hela bebisen, de e ascoolt =)

Imorse var jag så tillbaka igen, den här gången för att ta det där jävla blodprovet. Först gick det åt helvete som vanligt men efter att Ari lugnat mig lite och jag fått lägga mig ner gick det bra. Så nu är jag så stolt över mig själv så!

Nästa vecka ska vi tillbaka igen och se vad alla tester säger å för nytt ultraljud.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Duktig flicka som tänker på bebisens bästa <3

2011-02-07 @ 10:03:33
Postat av: Pappa

Älskling! Så oerhört praktisk Du har blivit! Och tänk vilken tur att ni såg HELA bebisen! vore ju konstigt om ena halvan inte ville vara med på bilden... Vi hoppas att ni och framför allt Du mår bra! Vi Älskar Dig så oerhört mycket! Pussar och Kramar från alla oss

2011-02-15 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback