Första intervjun

Första intervjun är klar - ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!
Imorse ringde konsulatet till Arikson och ställde alla frågor de behövde. Detta betyder att han inte ens behöver flyga till Praia så vi sparar både tid och pengar på det. Så nu väntar vi på att jag ska få ett brev hemskickat i Sverige (tack mamma för att du skickar ner det hit via HK eller fax/scan ;-) ) och sen är det min tur att svara. Så fort det är gjort och inskickat tillsammans med moderskapsintyg så är det bara att vänta på ett besked. Håller alla tummar jag kan för att det går fort nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

YES! Tålamod lönar sig alltid. Ett steg i taget och så håller jag också tummarna nu för att allt går smidigt och snabbt (det handlar ju dock om Kap Verde...så lite is i magen är bra att ha ;) Puss och kram till er båda (eller alla tre) från ett iskallt och vintrigt Malmö /Malin.

2011-02-19 @ 12:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback