Här blire visst inga barn

Beräknad förlossning idag men inga tecken på att han vill komma ut. Var på MVC idag å barnmorskevikarien jag träffade tittade storögt på mig när jag la mig på rygg å sa "jag ser huvudet! Som det ser ut är det ett under att du inte har värkarbetet igång". Kändes ju tröstande...inte. Är han inte ute om en vecka ska jag in på överburenhetskontroll, hoppas jag slipper den iaf. Men vi får väl se.. Så här trött å stor var jag igår:



Kom just på att vi glömt köpa mobiler!
Vi har ingen mobil till spjälsängen, ingen till barnvagnen å inte ens till babyskyddet... Well well, får bli ett projekt till efter han e född. Just nu orkas det nada här!

Ooh, gjorde ett klipp imorse!
Innan jag skulle till MVC tänkte jag åka förbi Clas Ohlson å shoppa en vibrerande massagegrej att ha till förlossningen - en av deras nyheter som kom idag. Inte nog med att jag köpte den -billig å asbra - utan jag fick med mig en gratis skruvdragare/borrmaskin! Det var någon drive för nya katalogen att dagens 25 första kunder fick en sån å jag var en av dem =)

Kommentarer
Postat av: theresedarzi

Det min barnmorska sa till mig var att man får ett annat uttryck i ansiktet när det är dags. Man ska alltså få typ en annan blick. Hör med mannen varje dag om han tycker du är dig lik! Kram kram

2011-08-25 @ 19:26:08
Postat av: Marika

Åååh men SNART e chokladbäbisen här! Yey! Fast ja önskar att ja hade fått lyssna lite på magen innan han kommer ut, men ja får väl leka med honom nån gång senare istället! :) KRAAAAAAM <3

2011-08-25 @ 23:31:20
Postat av: pappa

Drömde i natt att det blev en flicka ... Mobil? Ska du inte lugna dig tills han kan snacka :-) puss

2011-08-26 @ 14:37:46
Postat av: Janne & Ulla

Nu verkar du vara fullmogen! Tryck på lite, så kommer han "lill-Arikson!Mormor & Morfar

Vi håller tummarna!

Postat av: Snart mormorsnart mormor

Men Kenneth en liten flicka"??? Nu ska du ju äntligen få (eller åtminstone bli morfar till) den lilla killen som du själv aldrig fick.....

2011-08-27 @ 20:08:28
Postat av: Kenneth

Ehh? Bettan, en nattlig dröm är – en dröm utifrån ens personliga erfarenheter!



Har alltid älskat och är så, så, så stolt över mina döttrar! Har aldrig någonsin brytt mig om en son??? Men det känns lite overkligt med en lien kille eftersom jag inte har den erfarenheten. Jag är ju lillebror. Så en ny liten kille blir ju toppen. Jippi!!!!

2011-08-31 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback