Ett jävla gnällande

Är så sjukligt uttråkad!!!
Grejen är ju att jag vet att om jag väl tar mig för att göra något så är jag helt slut efter bara en timma å får typ ont i kroppen om jag inte får vila. När jag väl vilar så kan jag dock inte riktgit slappna av för att jag är så rastlös... Så håller det på i en enda jävla ond cirkel.
Vet att det är en vecka kvar på "ordinarie" graviditet å att jag sen kan behöva stå ut i ytterligare två veckor... Men va fan unge, kom nu å sysselsät mig lixom!!!

På lördag väntar både dop och 50-årsfest so jag så gärna vill gå på. Har dessutom värsta fina klänningen som skulle passa perfekt till min mage. Chansen att jag över huvud taget kommer orka ta mig ner till bilen är dock rätt så minimal... Snacka om upplyftande tanke... Inte!

Hur bitter kan man bli innan en bebis tittar ut egentligen???

Kommentarer
Postat av: Marika

Hahah, men lilla vännen! Han är nog ute innan du vet ordet av och då kommer du att längta tillbaka till tystnaden och egentiden ska du få se! Men han är nog snart ute, kämpa på gumman! Saknar dig! Kram

Postat av: Kenneth o Ann

Naaaw ... Stackars liten. Lägg ett 1000-bitarspussel, virka en poncho, knyt en ryamatta eller sy ett lapptäcke. Något som får dig att tänka på något annat för några minuter så ska du nog se att han tittar ut snart. Love

2011-08-18 @ 18:50:12
Postat av: Snart mormor & Kenth

Ett mycket bra tips! Kram

2011-08-18 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback