Bloggtorka?

Typ alla mina vänner verkar va inne i en bloggtorka. Jag älskar ju att läsa dessa bloggar så det är väldans tråkigt. Iofs är ju inte jag den kvickaste bloggaren heller. Just nu tillbringar jag dagarna med att längta efter och prata med min prins å det är ju inte så mycket att blogga om hela tiden.
Saknar honom helt sinnes! Måtte de närmaste 32 dagarna gå fort!
Fast det ser ganska så ljust ut... Mamma å Kentha kommer idag och ska spendera 14 dagar här. Mormor å morfar samt Ems kommer ju under samma tid. Sen ska jag spendera 3 dagar i 08-land samt två resadagar vilket ger totalt 19 dagar. Vilket ger 13 dagar av tristess kvar innan jag får pussa på Ari å det är ju iaf överkomligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback