Besöksveckor och packningsstart

Nu har mamma, Kentha, mormor och morfar åkt hem. Som det fotoprofs jag är så lyckades jag inte ta up kameran en enda gång under två veckor - sinnes!
Vi har iaf haft det supertrevligt och det är lite tomt nu när de inte längre är här.

Nu har jag en dryg vecka kvar här i min lilla by och som vanligt sjukt mycket som ska hinnas med innan det är dags att byta destination. Tack coh lov så har jag och Sina fått en bil nu sista veckorna så nu ska det shoppas och utforskas samtidigt som det ska rensas och packas. Mycket är det som sak rensas denna gång eftersom de kläder jag hade med mig hit är på tok för stora, men det är en ganska så angenäm känsla =)

Dock så är jag nu vid den bittra punkten jag alltid kommer till när det vankas destinationsbyte. Varenda gång så lovar jag mig själv att det är sista j*a gången jag packar ner mitt liv i två resväskor. Orka packa å släpa runt på väskorna runt halva jorden. Fast även om det är bittert å surt så är den här gången lite annorlunda. Jag ser mitt mål så klart framför mig. Att äntligen få komma tillbaka till Arikson och veta att jag inte behöver åka därifrån igen förrän jag själv väljer det. En fantastisk känsla!

Men först ser jag verkligen fram emot ett besök i 08-land. Träffa vänner och familj, framför allt att få krama på min kära lillasyster.

Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Ååååå !!!



Idag är det fredag och alla är på bra humör på kontoret :) Det gillar jag.



Snart kommer du hem till mig!

Ska bli skönt att slippa lagar middag och ha någon som dammsuger hos mig ;)



Vi ses snart!



Älskar dig ska du veta !

2010-10-01 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback