Det blev bättre

Träffade min blivande språklärare idag. Två kvällar i veckan blir det privatlektioner med start sista veckan i maj eller första i juni. Såg Benfica vinna portugisiska ligan tillsammans med Sina. Sen mötte vi upp Annika och Marika på Pedros jobb för lite mer sangria. Middag hos Antonio och sen bar det av för mer drinkar och lite dart. däremellan hade jag även ett längre samtal med E vilket var fantastiskt.
På sista baren mötte jag mitt kära ex för fösta gången på 1,5 år. Vi har nu pratat halva natten och imorgon ska jag dit på middag för att prata mer. Insåg att jag saknat att ha honom i mitt liv, som vän.

Nu ska jag försöka få några timmars sömn sen blir det till att simma med delfiner imorgon =)

Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Åååå jag älskar delfiner :) Jag simmade med dom förra sommaren och det var underbart, en dröm som blev sann


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback