Hatar att va sjuk

Har varit sjuk i över tre veckor nu. Feber, ingen matlust å det jag väl äter det spyr jag upp igen. Å så är jag kontstant trött. Efter ett antal prover hos läkaren vet jag nu vad det är å det är inte roligt alls. Väntar dock med att skriva det här till jag är bättre, vill inte skrämma någon. Men det är skönt at veta vad det beror på. Det kan nog va sämsta timingen ever iaf. Inget sex på två veckor och ingen alkohol på en månad.
Kul att jag har drygt två veckor kvar här, besök i sthlm, semester i Marocko och första veckan på säsongen i Portugal å jag kommer inte kunna festa på riktigt... Det som känns värst just nu är den korta tiden jag har kvar här. Jag vill verkligen spendera den så effektivt jag kan men det enda jag kan (och får) göra är att ligga på soffan eller i sängen, kul kul...

På måndag kommer iaf Angelica å läkaren sa att jag skulle må bättre från måndag om jag vilade i helgen så hoppas verkligen att jag kommer att ha all energi jag vill när hon är här. Ses i övermorgon älskade syster!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Stora björnkramar!!

2010-03-27 @ 18:20:49
Postat av: Kenneth

Bella Bella älskade Bella! Krya på dig. Sköt om dig ordentligt och bli frisk!

Kram pappa o Ann

2010-03-28 @ 16:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback