OjOjOj

Fantastisk bra midsommar som började med grillning och sång hos Ems å Bruno. Vi begav oss sedan till 42an där det sjöngs små frodorna och vi äro musikanter för full hals. Blev tom lite karaoke på det hela, det ni!

Gårdagen bar det ut med Charlotte i Albufeira. Drinkar på Sir Harrys och Caipirinhabaren innan det så var dags för Noite Africana. Fantastiskt ställe med fantastisk musik. Dock var jag å Charlotte otroligt trötta framåt halv 5 när det hela började komma igång... Men skam den som ger sig!
Absolut inte sista gången jag besöker det stället iaf.

Idag har det blivit lite shopping och när jag skulle bege mig tillbaka hemåt tog jag en avstickare ner till Faro för att ta en närmare titt på den fina lila resväskan som jag kikat på förr. Den föll mig dock inte i smaken idag men precis där jag parkerade bilen fann jag dock restaurang Crioulo, kap verdisk mat. Halleluja!

Nu blir det sova en timme å sen ska jag med Betty å Marika till Tavira för lite välbehövlig sushi och trevlig bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback