Kvalitetstid med Shaggy



Tror jag druckit alldeles för många drinkar å kommit till himlen men det är bara nästa veckas schema jag just sett. Himmelriket är nära!
På tisdag följer Charlotte med från flygplatsen till Monte Gordo och stannar till onsdag kväll. Visst, vi ska jobba men ändå... Lövely!
Å sen på lördag är vi lediga så på eftermiddagen beger jag mig till Albufeira och A noite de Cabo Verde hela natten =)

På söndagen kan vi sova hela dagen. Jag vet, jag gillar verkligen inte det där med att sova bort den ända helt lediga dagen jag har i veckan men en Kap Verde dos med Charlotte gör det mer än värt!

Nu är det dags för teammiddag på Migalhas å sen en drink på 42an =)


Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Glad Midsommar :) !!!!! (jag vet det är inte idag å inte imorgon men på fredag)



Linda har planerat en toppen dag för oss. Det kommer vara soligt hela dagen så vi ska sola å äta frukost på djurgårn sen ska vi till Grönan. Det va så länge sen och en tjejkompis jobar där så hon har styrt åkband och mat...hur bar är inte det :)

Sen blir det lite vin innan vi går till josefinas. Ser verkligen fram emot det..Stockholm är fantastiskt när det är sommar :)



Hoppas du har en bra vecka och hälsa Charlotte ;)



Lov you, Puss

2010-06-23 @ 21:39:57
Postat av: lucke

Najs blogg du! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback