Kap Verdier är Kap Verdier är Kap Verdier



Dag fan började med att jag vaknade alldeles för sent och glömde hälften av allt jag skulle ha med mig hemifrån till flygplatsen. Väl där får vi veta att ena flyget är ett par timmar sent så då var det ju bara att glömma den dagen på beachen. I väntan på det sena flyget var vi några som tog en fika, ett par av tillbringade vintern tillsammans. Fick ett par syniska kommentarer om min relation som jag inte kan få ur huvudet.
Väl hemma ringde jag ner till Sal för att få besked från Nick om boendet för semestern. Tog upp detta med honom men klok och underbar som han är så blandar han sig inte i, positivt eller negativt - något som jag gillar starkt med den karln men som just idag är lite frustrerande. Pratade sen med Arikson och förklarade läget och jag kan verkligen inte göra annat än lita på vad han säger. Kan jag inte det så går det bara åt ett håll och det hållet är jag inte beredd att gå ännu, jag vill verkligen ge detta en chans.

34 dagar och 30 minuter kvar till jag lyfter från Faro flygplats. 34 dagar som just idag känns väldigt långa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan bara säga att jag önskar jag kunde flytta fram tiden till dig - så det var den 19 juli imorgon! Jag vet precis hur det är och sakna och längta så man tror man ska dö...suck..inget känns kul eller givande när tiden går så sakta. Men när en dag gått - så har ju faktiskt EN DAG TILL gått, eller hur? Närmare målet varje dag... Sen är jag så j-vla trött på all cyniker...de som är avundsjuka, de som är rädda, de som inte vågar älska av hela sina hjärtan - strunt i dem, gå din egen väg och på din egen magkänsla och följ ditt hjärta - ett tips från mig till dig. MEN var rädd om dig och ditt hjärta - vad du än gör i livet. VARM KRAM

2010-06-15 @ 21:57:27
Postat av: Isabelle

Tack söta Malin, det värmer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback