Angelicas födelsedag å midsommar

Bästaste lillasyster fyller 26 idag!!!
Sjukt va gammal hon börjar bli när jag aldrig blir äldre =) Eller betyder det att jag oxå börjar bli gammal..?
Precis pratat med henne och det är ju kul att solen skiner på henne i stockholm när det är mulet å kallt här i Portugal.

Midsommar ska spenderas hos Ems å Bruno med grillning i eftermiddag å sen blir det ett par drinkar på 42an som har nordisk midsommarfest ikväll. Blir lugnt för min del dock, ska ju till Shaggy imorgon =)

Pratade med Bax igår. Han råkade visst försäga sig lite... Det kan hända grejer snart. Eller snart å snart... Men inom en ganska så snar framtid. Vad tänker jag inte skriva förrän allt är klart. Det är många bitar som ska på plats först men jag kan säga som så att framtiden ser ljus ut.

Kommentarer
Postat av: Mamsingm

Hoppas du fick en härlig helg./Kram

2010-06-27 @ 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback