Tiden står still

Tiden står verkligen stilla. Måndag känns som en evighet bort nu när det enda jag väntar på är att få besked. Semestern är två veckor bort men känns som ljusår då det är så många beslut som måste fattas innan det är dags att koppla av, och koppla av behöver jag! Meu Deus vad den här semestern är välbehövlig.

Lever i himmelriket och bara älskar det här stället samtidigt som somliga saker här är så frustrerande så jag blir galen. Den här säsongen är säsongen då mycket hände i mitt liv, det är ett som är säkert. Nu skajag bara ta mig ut på andra sidan på ett bra sätt. Jag vet vad jag vill men måste hitta ett sätt att ta mig dit, förhoppningsvis även med den jag vill.

Kommentarer
Postat av: Janne & Ulla

Hej Bella!

Tiden går fort. Det var inte länge sedan vi talades vid på Skipe i julas. Och nu är det snart dags för Dig att byta resmål. Blir det Portugal eller...

Vad Du än väljer för väg mot framtiden hoppas vi på allt gott för Dig. Du är en toppentjej!

Här har vi full vinter, det snöar varannan dag. Och massor. Jag anvarar också för Kenthas residens. I går fick jag kalla in Fredde, som skottade vårt tak på 140 m2 Det blex tre timmars jobb för honom.Alla hälsar till Dig Stor Puss & Kram!M&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback