Nyårsafton

Idag är det nyårsafton och jag har ungefär samma nyårskänsla som jag haft med julen i år dvs nada. En del saker har ju hänt detta år så det är väl dags för en liten sammanfattning...

Året började med en mindre kris på Kap Verde som slutade i att jag och Suvi gjorde slut. Jag åkte på Hepatit A och gick ner en del i vikt men var frisk efter någon månad. Jag träffade Arikson men såg ändå fram emot ett singeliv under sommaren i Portugal. Innan jag åkte till Portugal fastande jag dock i Sverige eftersom en vulkan på Island bestämde sig för att ställa till det för hela världens flygtrafik.
Väl i Portugal hade jag en fantastisk sommar men lite märklig ändå. Arikson fastnade i mitt hjärta och efter en intensiv start på sommaren åkte jag till Kap Verde på semester och den semestern resulterade i att vi förlovade oss.
Resten av sommaren gick oerhört långsamt men tack vare "familjen" (Marika, Annika och Betty) hade jag en fabulös sommar allt i allt.
Kom så tillbaka till Kap Verde i oktober och hösten på det privata planet har varit fantastisk. Arbetsmässigt är inte som det skulle kunna vara men jag älskar mitt jobb och jag älskar det här landet, det är det viktigaste.
Julafton kom och vi fick en stor julklapp av tomten.

Ett år som verkligen ändrat en del i mitt sätt att tänka och leva. Det mesta har helt klart kretsat kring kärleken och det är det som varit viktigt för mig det här året. Nästa år blir riktigt händelserikt och bjuder säkerligen på en hel del stora steg. Jag tror dock att det som kommer att hända nu början utav det nya året kommer att påverka om 2011 blir bra och lyckligt eller inte.

GOTT NYTT ÅR ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback