Angelica har varit här och vi har flyttat

Underbaraste lillasyster var här förra veckan. Vi har haft en fantastisk vecka med mys, skratt och sol. En kväll var vi uppe i Espargos och träffade Aris pappa med vänner, mycket uppskattat.

Har även träffat ett riktigt trevligt par från stockholm som jag hoppas fortsätta umgås med då jag kommer hem.

Vi har flyttat till lägenhet ihop med Annika som jag bodde och jobbade med förra sommaren. När allt kommer på plats blir det nog mycket bra.

Kort inlägg men jag känner mig lite tom på energi just nu. Mycket som händer i mitt liv och många planer som smids. Mer kär än vad jag kan beskriva, kroppen är lixom helt fylld av glädje och känslor.

Kommentarer
Postat av: Carina

Alltså vi MÅSTE prata snart!!! Jag har tusen saker att berätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback