På tåget till Göteborg

Är på väg till göteborg för att hälsa på Ems. Det blir första gången vi ses sen jag lämnade Portugal för 1,5 år sen. Trots att så lång tid har gått har vi haft tät kontakt å hon är bland det bästa jag har. Så det ska bli sjukt kul att få umgås med henne ett par dagar! Tiden på tåget fördrivs såklart med tankar på Kap Verde. Kan inte riktigt förstå att det bara är en vecka sen jag åkte därifrån, det känns som en mindre evighet. Hoppas vulkanfan kan ge sig nu så att jag kan få åka till Portugalien. Inget illa menat men Sverige gör mig bara deprimerad, å den vägen har jag ingen som helst lust att vandra igen. Nej, mys med Ems några dagar å sen hem till Monte Gordo och en fantastisk sommar med Sina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback