Borta bra men vilket hem är bäst?

Befinner mig hemma i Stockholm. Bor hos underbara syster, träffar vänner och familj i massor och har det bra. Det är svårt att bibehålla mottot 'No Stress' när så många och mycket ska hinnas med på några dagar, men det är lagom många dagar ändå. Ser fram emot Marocko på lördag men just nu njuter jag utav svensk mat, tv och shopping. Fy satan vad jag shoppat! Jag tyckte ju att jag var smart me som lämnade en av mna väskor hemma i min lägenhet för det börjar bli tungt och mycket nu. Så då är det kalasbra att shoppa på sig mer och även att fylla upp med ännu mer grejer från lägenheten som kan va bra att ha med... Någon som vill roa sig lätt så kan ni få titta på när jag väl ska packa nästa vecka, fy fan vad jag inte ser fram emot det =/ Jaja, självförvållat...

Saknar dock mitt hem på Kap Verde massor massor. Har precis pratat med sötaste Ericson, det var känslosamt. Flera månader till jag kan åka dit på semester å ännu fler månader till jag kan åka tillbaka. Sommaren stavas
s p a r a  p e n g a r, det är ett som är säkert. Trodde verkligen aldrig att jag skulle trilla dit men blev kraftigt motbevisad kan man lugnt säga.

Mycket kan hända över en sommar, det har jag ju sett förr. Men jag tror jag vet utgången på denna... Först ska jag iaf njuta av semestern i Marocko och sen utav en fabulös sommar i Portugalien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback