Suvi 30 och ankomst till Kap Verde

I söndags fyllde Suvi 30 år!
Det tänke jag fira redan förra måndagen med en överraskning på morgonen som start vilken vi tyvärr fick ställa in då det regnade helt sjukt mycket. Istället besökte vi Palma akvarium och åkte sen ut till Sant Elm för att äta en god lunch. Vi fortsatte sen upp till Alcudia och spenderade en riktigt mysig natt på hotell Las Gaviotas, riktigt bra hotell med hög klass =)

När sedan födelsedagen kom på riktigt hade vi en trevlig kväll tillsammans med de södra teamen hemma i lägenheten.

 

Min sista dag på Mallorca i tisdags så gjorde vi ett nytt försök med Suvis födelsedagspresent. Det som skulle vara en stor överraskning, men rutinerad guide som hon är så hade hon redan listat ut att vi skulle bege oss upp i luften. En riktigt lyckad morgon som gav oss en fantastisk utsikt över Mallorca!

 

I onsdags anlände jag så äntligen till Kap Verde!

En primitiv ö, absolut, men bättre än vad jag föreställt mig. Det har varit, och är, hektiskt så här i början men jag har en känsla av det blir en fantastisk säsong här på Sal. I natt anländer även Suvi =)
Bilder å sånt kommer efter hand som ni vet... No stress =)


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Härligt att ni kommit ner båda två. Ha det sååå mysigt! Kramar från oss båda.

2009-10-12 @ 21:51:16
Postat av: Pappa

Hej Bella och Suvi!



Här hemma är det grått och tråkigt väder. Ann och jag skuttar runt på stan när vi inte arbetar. Vi tänker på Er en hel del. Har Du möjlighet att läsa sms på Ditt +46 nummer?

Undrar bara hur Ni har det och om Ni mår bra? Snälla svara asap för vi vill veta.



Vi Älskar Er båda och hoppas Ni får en fin höst! Den 6/11 åker vi till Aruba men det vet Ni väl redan!



Min mejl är
[email protected]



Stor Puss o Kram

Pappa och Ann

2009-10-21 @ 17:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback