Första tiden på Sal

Så har två veckor gått. Mycket jobb, mycet studerande och nu även sjukdom. Bakterierna här är inga min kropp bekantat sig med förr så den har fått sig en chock men det ger snabbt med sig. Vi har varit på ötur, vi har haft Kick Off och igår hade vi vår första ankomst.
Här kommer lite bilder:



Har nu skaffat internet hemma så då å då finns jag på skype å msn. Närmast är jag på skype på lördag. Pga av tidsskillnaden så blir det antagligen eftermiddag/kväll i Sverige. Mitt svenska nummer går bra att sända sms till men vänta er inte svar om det inte är absolut nödvändigt, det må va billagre med sms än att ringa men fortfarande så rekommenderar jag att ni ringer mig på skype. På lördag till exempel =)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Hej. Härliga bilder. Kram

2009-10-27 @ 17:12:01
Postat av: creol

hört att dengue har kommit till Kap verde? whats up with that? hur tar folket dey, skulle du blogga lite om det...tack

2009-11-12 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback