Trevlig överraskning



Idag åkte jag, Suvi å Eeva iväg för att studera vår nya katamaran. Ryktena har gått om att det ska finnas en portugis ombord och att han tom ska va från Madeira. Förra veckan fick jag höra att han hade lockigt hår å visst får jag väl erkänna att tankarna gick till Pedro, som arbetade på Sea Born på Madeira när jag var bosatt där men jag kunde aldrig tro på riktigt att det var han.
När jag kom fram till katamaranen idag så fick jag beviset... Det VAR Pedro!!!
Helt sjukt kul att träffa honom å gissa vad vi spenderade turens tre timmar med... Så underbart kul att se honom igen å tänk bara va kul vi kommer ha den här vintern med massa poncha å espetada =)


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Den killen känner jag igen!

2009-11-21 @ 12:49:05
Postat av: Carina

Hahaha, han läääär ju komma ihåg mig med :) Vad gör man inte för lite solbränna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback