Dengue feber

Hysterin i nordisk media är fantastisk. Har läst artiklar och tittat på tv inslag. Visst har dengue febern hittat till Kap Verde och till de södra öarna av landet men för vår del betyder det inte så mycket. Det är en timme dit med flyg, vi har ställt in våra utflykter dit för säkerhets skull och här där vi är är risken minimal att den kommer. Landet har sedan utbrottet för ett par veckor sen jobbat hårt för att motverka en spridning och jag är inte det minsta orolig.

Förutom att hanskas med denguehysterin på hemmaplan så flyter det på här. Förra veckan var jag på Boavista och bekantade mig med ön. Riktigt mysiga och givande dagar =)





Idag har jag å Suvi varit tillsammans ett år så ikväll blir det mysmiddag på Chez Pastis å imorgon parmassage på vårt All Inclusive hotell - LYX! =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men hur hittar jag dig på skype....jag kommer till dig i mars med sats :)

2009-11-19 @ 19:03:31
Postat av: Mamsing

Hoppas ni fick en härlig mysdag! Kram

2009-11-19 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback