Tiden går

Ja herregud va tiden går å inte räcker den till mycket heller. Jobb och planering hur och när det funkar med buss å bil å ledighet å allt sånt för att min kära relation ska överleva. Det går riktigt bra, även om det inte blir mycket över till annat. Hoppas att det förändras snart snart... Hoppas är väl det sista som överger människan... eller...

För er som väntar er bilder här så måste jag tyvärr meddela att ni lär få vänta ett tag. Försök heller inte skicka mail, om ni vill ha svar inom en rimlig framtid... Min dator har krashat ihop sig helt å internet är totalt uteslutet. Dessvärre finns ingen Svempa här som kan rädda mig denna gång =/ Hoppas på att kunna skrapa ihop pengar så att jag kan köpa en ny när jag kommer hem i juli. För hem kommer jag! Flyg å hotell i Sverige är bokat å klart. Det som är kvar är båtresan till Finland och boende där runt Madonna konserten. Är det någon som är sugen på en Helsingforskryssning den 2/8 så är det bara att säga till! Vi går dock av efter halva vägen men en natts festande som back in the good old days erbjuds =)

Btw... Jag har inte rökt på över 2 månader! Det ni! =)

Kommentarer
Postat av: fia

det är bra gjort av dej vännen! mäkta imponerad. kan du kan alla! :D puss

2009-06-01 @ 00:22:14
Postat av: hest

ja fruktansvärt imponerande! jag följer dej tätt i spåren. tre veckor på lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback