Mammor, mammor...

Mamma å Kentha e på ön!
Igår åkte vi runt å besökte vingårdar och hade det riktigt mysigt. På måndag blir det middag å då får Suvi följa med oxå =)

Idag när jag stod på flygplatsen så dök det upp en person när jag hade som mest stressigt, tittade på mig å frågade "Kallas du för Bella? Har du jobbat på Madeira?" Å visst e de la Fiahestens mamma som står framför mig. Madeira dök upp framför mig så verkligt. Poncha, Pe de cabra, Espetada... ja va fan den listan kan göras lång. Men citatet som dök upp mitt huvud där och då var "Om jag nånsin faller för en portugris så hoppar jag från Cabo Girão!" =) Ja du Fiffla... Helvete vad jag saknar alla hestar nu!!!

Nu ska jag å Annika äta Sushi buffé!

Kommentarer
Postat av: mady

:(

Postat av: Ems

KOM TILL MIG!

2009-05-11 @ 15:30:08
Postat av: fia

awh, baby! saknar dej med som fan! nästa gång jag tar mej en sista minuten får det fan bli till dej! kommer du hem till sverige nåt i sommar? maila mej? förstår ju ignenting när du skriver såna kryptiska meddelanden.. btw, det var inte "falla" för en portugris. det var mer "om jag rör en".. haha! beijos querida!

2009-05-21 @ 17:37:39
URL: http://fifflan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback