Så var flytten klar

Lång tid går det när man inte har någon dator. Jag har nu spenderat gott om tid med underbara Alcudia teamet, bästa teamet ever!
Tove har varit här med sin vän Lotta. Det blev en intensiv vecka för deras del, själv fick jag mig en dag i bil med tjejerna. Vi åkte till en helt fantastisk strand, det blev glass i Palma (bilder kommer Tove) och dagen avslutades med Pizza i Palmanova. Jag har nog aldrig sett någon bli så generad för såå många människor =)

Jag har äntligen flyttat till Palma!
Lägenheten är ett nerköp, men Karin å Lisa som jag bor med är bra. Spenderar dock mest tid med Suvi (någon förvånad?). Riktigt riktigt skönt att slippa all planering å åkande hela tiden.

På lördag kommer Niklas för en vecka i Palmanova å nästa lördag kommer Angelica!
DET blir fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback