Nada energi å inspiration

Nope, ingen lust att blogga just nu...
Ingen energi att skriva...
Men gör ett försök iaf.

Har varit på manager kurs i sthlm. Kallt men otroligt kul!
Det var väldigt intressant och jag lärde mig verkligen enormt mycket under veckan. Men visst tar det på krafterna att va på kurs. Särskillt i sjukligt kallt väder och med många att försöka hinna träffa samtidigt som jag ville umgås med de på kursen (som var riktigt goa!) å få lite kvalitetstid med Suvi me såklart. Inte den lättaste konbinationen. Den största lösningen å konsekvensen blev mest att jag tokdäckade så fort vi kom hem på kvällarna, men ack så mys att va i sthlmslandet ett par dagar.

Väl tillbaka här på Teneriffa är det mycket jobb då vi just nu endast är tre skandinaver. Men det funkar å vi har det så mysigt =)
Det jag längtar mest efter just nu är tisdag!
Då är det ÄNTLIGEN dags för en välbehövlig semester!
Två hela veckor i underbara Portugalien tillsammans med mormor och morfar. Ska bli helt fantastiskt!
Ska bara lata mig massor och har det underbart =)

Har oxå sökt inför sommaren nu. Nästa torsdag får vi besked, så det är bara att hålla alla tummar som går...

Kommentarer
Postat av: mady

baby, vart vill du till sommaren då? puss

Postat av: Isabelle

Mady: Till dig!!! Nu går ju inte det med detta jobb men har sökt så nära jag kan iaf...

2009-02-05 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback