Lista...

Jag föraktar ju som bekant dessa listor å kedjemail men just nu behöver jag verkligen nollställa mina tankar så här kommer lite tidsfördriv...
Snodde denna av Madish =)

1. Hur gammal är du om fem år? snart 32 (å fy fan)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min bejbi
3. Hur lång är du? 161 korta cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Dirty Dancing Havana Nights (imorse)
5. Vem ringde du senast? Karina
6. Vem ringde dig senast? Suvi
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Idag hyllar alla kvinnor Barack Obama genom att raka fittorna och skriva 'read my lips, no more bush'" från Eliza
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? I januari
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du i dag? alldeles för tidigt av Suvis alarm, sen ett par timmar senare
13. Vilken är din favoritjulsång? Väldigt många, jag äslkar julmusik =)
14. Vilken är din favoritplats? Min alldeles egna mysplats mellan Monte Gorso och Vila Real d.S.A i Portugal
15. Vilken plats föredrar du minst? Vart som helst i Sverige under slaskvinter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på en plats där jag känner mig hemma och bott mer än 6 månader
17. Vad skrämde dig som barn? 'Fullgubbar'
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En liten lila tingest...
19. Hur stor är din säng? Helt ok, men täcket är enormt
20. Vem sov du senast tillsammans med? Min bejbi
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ett stort täcke
22. Hur många kuddar har du i sängen? Beror vems säng, i min 3 å i min bejbis 4
23. Hur många landskap har du bott i? I Sverige så håller jag mig i hufvudstaden
24. Vilka städer har du bott i? Sthlm, Funchal, Aonang, Vila Real d.S.A och just nu i Los Gigantes
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor e varmt å skönt inne
26. Är du social? Just nu är jag väldigt social med väl utvald(a), men annars så kan d väl ses så...
27. Vilken är din favoritglass? Sorbet av alla de slag
28. Vilken är din favoritefterrätt? Cheesecake
29. Tycker du om kinamat? Thai å Japanskt slår det med hästlängder
30. Tycker du om kaffe? Baraquito i mitt hjärta
32. Sover du på någon särskild sida? Av sängen så blir det höger, av mig själv så nej..
33. Kan du spela poker? Visst serry
34. Tycker du om att mysa/kela? Svart bälte =)
35. Är du en beroendemänniska? Både ja och nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope, bara dagen efter/Tack mamma! Självklart har min kära moster å godmor samma födelsedag =) Sorry Biggis =P
37. Vill du ha barn? Japp, när jag kommit fram till vart jag ska bo
38. Kan du några andra språk än svenska? Norska, engelska, klarar mig på min spanska å portugrisiskan tar sig =)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Sötvatten är för kallt, saltvatten kliar... så jag tar poolen.
41. Vad spenderar du helst pengar på? shöpping & mat
42. Äger du dyrbara smycken? ett par-tre stycken. ghetto gold känns mer användbart.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Semestersvenskar streamas duktigt. I övrigt vet jag ju inte ens vad som finns på tv
44. Kan du rulla med tungan? Hur då rulla?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ja du... det var en svar fråga... Pass...
46. Sover du med gosedjur? Räknas min bejbis blå myshjärta?
47. Vad har du för ringsignal? Barapapa på den ena, "Hallå goding" på den andra och nå blippskit på den tredje
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det måste jag nog fråga mamma om
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En julblomma som står kvar på kontoret
50. Flirtar du mycket? Folk får tro vad de vill, jag e en trevlig tös
51. Kan du byta olja på bilen? Ääähhrm...
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Kör prickfritt
53. Vilken var den senaste boken du läste? Låt den rätta komma in
54. Läser du någon dagstidning? Nope, blir nätet för att inte bli allt för clueless
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Den e lite för liten för att få plats med ett dansgolv...
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Portugisiska Kiss fm... Lövely!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkerligen ett rumsnummer
59. När var du i kyrkan senast? Förra måndagen, i Fátima
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Carmela utan att tveka! Min underbara danslärare

Jahaja, det var det... Nu ska jag hem å försöka fördriva tiden innan jag måste sova för att orka upp å leka med bussar i natt... *suck*

Kommentarer
Postat av: Carina

Din jävel... Nu fick jag tvångstankar och måste fylla i den jag med... Haha

Postat av: Ems

Att du orkar haha =)

2009-03-02 @ 13:56:14
Postat av: Mamsing

Ooppss! Fråga 36 får du nog tänka till om en än gång

till! Annars får du moster på dig...

Kramisar

2009-03-02 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback