And the result is...

Jahapp, så tackade jag ja till slut iaf. Det blir Mallorca för mig till sommaren. Något jag är väldigt glad för eftersom jag får vara på samma ö som min ängel. Något jag däremot inte är så glad över är den tjänst jag fick. Det finns dock en del rekommendationer från olika håll hur det ska lösas men det låter jag vara osagt här då det är allt för många som läser denna blogg. Jag kan iaf säga att jag hoppas på att allt ska lösa sig på bästa sätt och jag är övertygad om att jag kommer att få en fantastisk sommar!


Här i Portugalien är allt annars så bra som det kan bli. Är sjuk som ett as och har legat inne i två dagar nu *typiskt*. Hade verkligen sett fram emot att gå på Alla Hjärtans dags festen på Nox igår, men jag var för dålig för att ens orka köra dit, så det sket sig. Satsar på nästa helg istället.

Befinner mig just nu på Bar42 å väntar på att Bruno ska dyka upp. Varit på besök på Dunamar och tagit en del av mina saker jag lämnat kvar. Resten finns i en co-mail bag till Ems, som ju ska tillbaka hit i sommar =)
Fortfarande sinnes underbart att va här å jag garanterar att det inte är sista gången!

Fia: sms'et va till dig ;-)

Kommentarer
Postat av: Ems

till mig? hahaha:D Söta, hoppas du har de bra =)

2009-02-16 @ 05:53:55
Postat av: fia

åh, man tackar.. får väl svara nån dag då ;) puss

2009-02-16 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback