Långsam jul

Tiden går oerhört långsamt utan mina älsklingspojkar. De spenderar jul och nyår på Boavista och är endast här onsdag kväll och torsdag förmiddag. Gissa om jag ser fram emot att åka katamaran på torsdag... Nästan tre veckor med minimal kontakt tar på krafterna, de är verkligen det bästa jag har på den här ön. Pedro kommer snart att åka härifrån me. Tillbaka till Madeira för att sen återvända till Frankrike, han väntar bara på att få en biljett. Kommer att sakna honom som fan, men hoppas på att han är kvar på ön när vi kommer i slutet av februari. En heldag med Pedro å Tessan är vad jag ser fram emot då!
När Pedro åker är ju dock Ari och Daniel kvar, å de kommer inte undan =)

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

GOTT NYTT AR!!



Tack sa jatte mycket for julklappen...det ar en ganska rolig historia hur jag fick den faktiskt...den ramlade namligen inte ner i min brevlada utan nagon annans!!



Nu ar vi i Miami. Vi har det bra Skont att vara med stefan faktiskt aven om det ar som det ar....



Din javel att aka till Vegas!!!Jag vill ocksa...tusan! Ska du soka jobb dar?



Jag tankte iallafall komma till dig i mars vi far se om det blir sista minuten med hotell eller hur jag och linda gor om vi tar flyg kanske kan vi sova pa stranden till ni kommer hem:)?



Hoppas du far trevligt i kvall iallafall vi har absolut inga planer kanske Middag pa McDonalds sen film...Vi har inte bokat bord och allt verkar ganska fullt...Ganska kul faktiskt vi gar val till straden vid tolvslaget i basta fall...fan va trakiga vi ar men lugn och ro ar det basta som finns just nu efter den host /vinter som varit!!



Alskar dig Puss



Angelica

2009-12-31 @ 23:20:39
Postat av: tessan

det ska bli så himla roligt när du kommer, jag kan knappt vänta =) min dator har gått sönder så jag kan inte skypa på ett tag nu =( Saknar dig vännen..

2010-01-03 @ 15:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback