Rökpaus

Ja den rubriken kan man tolka på flera sätt... Det jag menar är att jag faktiskt inte rökt på 5 dagar!!!


                                                                             

Ingen aning om när jag höll upp så länge sist men nu när jag ändå sitter här i min lilla dvala och inte har något för mig så tänkte jag att jag lika gärna kan ta en paus i mitt rökande.
Det är ju ingen som står mig direkt nära som behöver stå ut med mina oerhört söta, men ack så vanligt förekommande, humörsvängningar... På det sättet gör det mig glad att vara långt borta från Suvi, hon behöver lixom inte stå ut med mig på samma sätt å det är ju bra.
Så 5 dagar utan att röka!
Jag e fan sjukt bra!
Men helvete vet hur länge jag klarar mig utan, men exprimentera är alltid trevligt =)
Så när jag kommer hem nu, gör mig tjänsten å ta med mig till rökfria ställen. Eller va fan, man får ju typ inte röka nånstans i Sverige. Då e d ju inga probs =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan Bells! De trodde ja aldrig... =) Duktig du...

Postat av: Mamsing

Pausa på du! Så försöker jag hålla kontakten med vädergudarna tills du kommer hem:-))

2009-04-03 @ 08:34:39
Postat av: Maria

Det hade faktiskt vart skit kul... men alltså, ja vet inte ja... hmm! jobbigt de här måste ja säga

2009-04-06 @ 00:48:45
URL: http://maiina.blogspot.com
Postat av: Carina

Grymt :) Håll i det där nu så ska jag fundera på att behålla le blogg.

2009-04-06 @ 16:17:31
URL: http://starina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback