Sjukt kul med Uno



Igår hade jag nog en av de bästa kvällarna på säsongen!
Jag, Anna och Karina flamsade som satan hela dagen. Vi tog ut Bamsepå en promenad oxå, barnen älskade det men föräldrarna trodde mest att han var full (vilket han INTE var). Vet inte riktigt vad som flugit i oss. Åt middag hos oss innan vi begav oss ner till en mysrestaurang i hamnen i VR för att spela Uno. Vi delade på en flaska vin, spelade Uno och hade hur trevligt som helst. När vi hade flamsat färdigt (och de andra tröttnat på att jag vann hela tiden *haha*) så gick vi bort till torget. Där var det fullt (!) med folk. Någon karl som spelade på scenen. Alla verkade gilla det, men vi hajade väl inte så mycket om jag ska va ärlig (å det ska man ju). Så vi bestämde oss för att gå hem. På vägen hittade vi en marknad där ALLT kostade 5€! Tro att jag shoppade väskor å klockor =P Sen hittade vi Madeirahamburgare!!!!!!!! Jag ska dit varje kväll nu kan jag lova. Tänka sig bara chirre å morotar på burgaren... Nu e d bara Madish som saknas =)
Sen såg vi på värsta fyrverkerierna!!! Å jag å Karina saknade kärlek men var i sjunde himlen av fantastiska fyrverkerier =)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Wow, det är nästan så jag blir avundsjuk.....

Kramisar

2008-09-08 @ 19:32:48
Postat av: mady

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-09-16 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback