Nu har vi Kickat ner...



Ja ni, nu jävlar händer det. Självklart så här sista veckorna... Sjukt mycket har hänt men vet inte hur jag ska få ur mig det här...

Jag vet inte när jag ska åka nu längre. 15 oktober var det ju sagt men nu verkar det som om jag behövs betydligt tidigare så nu går jag bara å väntar igen.

Vi hade Kick Down i lördags. Lekar på beachen, god mat å bara riktigt kul att umgås med alla.

I torsdags var Sina och Nina här och hälsade på. Vi tre och Mari hade en helt fantastiskt natt. Stackars Mari skulle upp å köra utflykt två timmar efter att vi kommit hem medan vi andra var lediga.

Å sen till det sista, men verkligen inte minsta... Med bara en till fyra veckor kvar här så har världens bästa karl dykt rakt in i mitt hjärta. En hel jävla säsong av flörtande å nu e d kört lixom. Fan oxå!
Så det blir väl bara att åka tillbaka i april som tänkt då... Men just nu e d bara tungt, vi vet ju båda att jag åker snart... Men men, Sancho är lätt det bästa som hänt mig den här säsongen. (Ok, mamma å Kenthas besök ligger oxå i topp men ni hajar...)

Kommentarer
Postat av: mady

sancho, är det busschaffisen?

2008-09-16 @ 15:15:06
Postat av: Isabelle

Nope Maddish, Sancho är en fantastisk karl som är arkitekt. 34 år gammal Portugris född i Angola. Bosatt i Monte Fino alldeles i närheten av Monte Gordo (där jag jobbar).



Alberto och Roberto är busschafförer =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback