"Dåligt väder finnes"

Jahapp, två timmars arbete framför mig och sen hade det tänkts en riktig mysdag på stranden med Sancho. Men, när jag väl har tid att ligga på stranden så vill stranden, i vanlig ordning, inte att jag ska ligga där. Kolsvart himmel och inte mer än 14 grader. Håller iaf tummarna på att det ska spricka upp så att jag kan få min mysdag. Har ju bara 12 dagar kvar till jag åker nu så all tid är dyrbar, dock känns det som den står still när jag har min karl i min närhet.

På 12 ynka dagar ska jag hinna med sjukt mycket. Packa, flytta (japp, måste byta boende sista natten då vårt kontrakt går ut), städa, tvätta allt, sola, se så mycket som möjligt av Spanien och Algarve, äta på mina favoritrestauranger, fira Mari som fyller år å inte minst umgås så mycket jag bara kan med S. Å däremellan ska det in en hel del jobb oxå. Spännande pussel detta.

Nä men lite frukost innan dagens aktiviteter kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback