Mamma påväg igen =)

I december kommer min fantastiska mor ner å hälsar på igen!
Bästaste att få ner henne till lövely Portugalien men taimingen att komma hit kunde inte varit bättre. Den här säsongen blir tuff  jag inte lever för denna ö men den blir bra. Den e redan bra. Vi har det fantastiskt å på tisdag kommer äntligen Helle, hon jag ska bo med. Ska bli riktigt gött med sällskap.

Vi var ju på Loro Parque för ett par veckor sen... Här kommer äntligen lite bilder:



I onsdags hade baren Viking i Las Americas säsongspremiär å givetvis var det fullt av guider på plats denna afton...



Å mina darls från Portugalien har ankommit till ön!!!
Sara å Karina; tusen tack för en dos Portugaliska äventyr! Det behövdes!

Annars så jobbar jag mest på, mycket att göra så här nu i början. Särskillt innan hela teamet e här, vilket tar två veckor till.
Funderar på semester för fullt. Måste bara se till att det inte konfliktar med den kurs jag ska gå i sthlm (inte för att jag fått den ännu men an måste ju planera). Det går båt mellan Madeira och Sta Cruz här på ön, måste kolla pris. Funderar även över kära Lisboa å ett par andra Portugaliska fastlandsalternativ, väntar dock svar först... Får jag inte kursen måste jag ju givetvis hem till Svedala en vecka. Så planering pågår men innan jag fått besked om kurs bokas inget (om jag inte hittar ngt sjukt billigt som inte kan vänta såklart =) )

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Nedräkningen har börjat.Ska bli kanonroligt att se en del av denna underbara ö. Vaddå' kurs?? Nu har jag missat nå't igen. Tusen kramar.

2008-10-19 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback