Ledig IKEAdag

Igår var både jag å Helle lediga så vi tog en sväng till IKEA för att införskaffa oss lite svensk mat å andra grejer. Det enda jag saknar på IKEA e verkligen svenska böcker, det skulle va helt fantastiskt. Men men, en IKEAdos e alltid trevligt. Helle körde, för första gången utanför Danmark... Kan säga så här; vi överlevde  HaHa
Närå, efter ett tag med alla backar så gick det riktigt bra =)
En lång shoppingtur med en köttbullspaus i restaurangen sen vidare in i shoppingcentret brevid för ett besök på H&M. En mycket trevlig dag.

När vi väl kom hem så dök Rie å Marit upp för filmkväll med lantchips å dip å papparkakor med ädelost. Mycket mycket mys. Trevliga värdar som vi är så somnade både jag å Helle långt innan filmen var slut.

Teamet här i giganterna e verkligen superbra!
Men Portugalien saknas mycket mycket...

Ems; ta hand om Portugalien om du åker dit på lördag!
Önskar jag kunde följa me!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Vilken tur du har att IKEA finns överallt så du kan få dina köttbullar.... Pözz

2008-10-29 @ 10:03:05
Postat av: Anonym

Vill bara gratulera dig på namnsdagen som är i morgon!



Vi är i Portugal från den januari - 6 mars.Välkommen!

Puss & Kram

M&M

2008-10-29 @ 17:20:51
Postat av: Emelie

onskar att du var har med mig huni =)

2008-11-09 @ 00:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback