Tiden går




Tänkte att det var dags att lägga in lite nya bilder så här kommer en liten blandad kompott.


Annars så rullar det på i vanlig ordning. Drabbats av någon smärre skrivkramp, tomt i huvudet så fort jag ska blogga. Har det iaf bra med mitt fabulösa team och trivs så gott det går. Det värker i hjärtat efter Portugalien och jag har fortfarande inte fått boka semester så det är B som fan. Men men, bara att hoppas att biljetterna är ok pris när vi väl får lov att söka. Dit ska jag iaf!

Kramas med mormor å morfar, Brunosarna å alla andra sweetiesar som bor där!


I fredags var vi iaf på Sound of musicals å det var riktigt kul!

En blandning av en mängd olika musikaler från hela världen. Riktigt bra stämning!




Nä men varför inte ta å jobba lite medan jag drömmer mig bort till Portugalien kanske...

Får iaf träffa både mamma å pappa snart =)))
Middag med pappa 6 dec när han e här på snabbesök å sen kommer mamma å Kentha den 7e å stannar en hel vecka!
Fabulöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback