Intet nytt... Eller massor...

Jag tror vi haft Kick Off sen jag bloggade sist... Det var hur kul som helst! (om jag inte redan berättat om det?) Det kommer iaf bilder innan jul =)

Det händer en del här men samtidigt inte så mycket. Jag har träffat någon jag börjar tycka om och spenderar en del tid med henne.

Annars går jag mest å väntar på besked om kursen. Var på intervju i torsdags vilket gick riktigt bra så väntar jag bara (?) slutbesked vilket kommer i nästa vecka. Så snart vet jag om jag kommer till sthlm snart eller om det får vänta till Pride.
Får även besök imorgon!
Ska bli riktigt kul att få ner Eliza!
Å sen på lördag kommer pappa så då blir det middag i PLA å sen på söndag när pappa å Eliza åker hem... Då kommer mamma å Kentha!!!

Så ha en bra första advent imorgon!                 
Vi hörs igen innan julen kommer...

Kommentarer
Postat av: Ex Kombo

hej sötis!! När kommer du till sweden igen så att jag kan få träffa dig... saknar dig otroligt mycket ikväll gumman...massor av kärlek sänder jag dig hjärtat.. kram tessan

2008-11-30 @ 22:09:24
Postat av: Carina

Jävlar vad vi ska dricka vin när du kommer hem :) Fick du kursen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback