Grattis Fanny & Mirjam!!!

Ett Stort Grattis till paret Cameron som idag blivit stolta mammor till en liten dotter!

Jannice väntar fortfarande... Håller tummarna för dig nu sweetie.

När vi ändå är inne på gravida kvinnor så blev jag lyckligaste när jag i förrgår fick ett samtal från en gravid kvinna hela vägen från Mexico!
Helt underbart att prata med dig Jeanette! Skönt att veta att ni har det bra alla tre. Ser fram emot att få träffa er i Portugalien i sommar. Saknar dig å Ems så att det gör ont! =/


Å när vi så osäkt kom in på Portugalien så kan jag berätta att jag träffade Sina idag =) En annan portugalisk brud jag haft mycket kul med i sommar. Visst ska hon jobba en dryg timmes bilfärd härifrån men hon e på ön =)


En tråkig nyhet är dock att vi fått veta att de ska skicka iväg Emma till ett annat team. Vi är riktigt ledsna allihop. Vi har det så sjukt gott i vårt team och vi vill verkligen inte att hon ska åka men men... Vi vet ju hur läget är, men det svider. Vi hoppas alla att det ändrar sig å låter henne stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback