Eliza kommer hit!


                                            
 (Då ryktet nått mig att det är många människor jag inte haft med att göra på många år fortfarande inte har något liv och  läser denna blogg så cencureras detta foto som fanns här)

Eliza kommer den 30 november å stannar en vecka. Ska bli helt fatastiskt!
Hennes sista kväll blir det middag med pappa som kommer hit. Så du får två tjejer till priset av en då paps =)
Å när både Eliza å pappa åker den 7e så kommer mamma å Kentha *puh*
Det blir hårda två veckor men ack så underbara!

Har sökt semester nu me. Äntligen!
Nu väntar jag bara på besked om när jag får åka till Portualien till mormor och morfar. Kursen är även den sökt. Avvaktar besked där me. *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Bella-Donna :)

Har försökt ringa dej några ggr... Har kanske fel telnr. Slå mej en pling, skicka sms eller mejla mej :)



Stor kram!

2008-11-13 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback