Semester

Har fått en vecka semester beviljad om knappt tre veckor så då bär det av till.... MADEIRA!!!!
Ska bli helt underbart att få träffa alla darlings igen! Saknar er så sjukt mycket!
Bara Tap kan bli normala och sänka ner biljettpriserna igen så att jag kan shoppa en biljett (de har höjd över helgen...) så kanske det känns att det är på riktigt me...

I övrigt så är äntligen säsongen igång å de första gästerna kom i tisdags. Dock är det fortfarande en hel del att göra. Ska tex ha en tung utflykt till Lissabon på lördag som jag inte ens har börjat skriva så det blir att låsa in sig imorgon, men det ska bli kul att få komma ut å jobba lite mer på riktgt å när jag e tillbaka från den underbara ön med de underbara människorna så har man nog lite mer tid till att bara njuta.

Kommentarer
Postat av: tessan

saknar dig sååååååå mycket!! jag längtar så tills du kommer darling..pussis

2008-05-02 @ 17:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback