Hemma igen

Ja, det känns faktiskt så, som om jag e hemma. När jag landade igår kom tårarna direkt, av glädje den här gången. Allt bara känndes så bra att va tillbaka. Tessan å Maria koma och hämtade mig på flygplatsen. På vägen hem stannade vi i Canico för en snabb poncha innan vi åkte vidare hem till Madde som väntade. Vi sa det allihop, att visst bor folk inte i den lägenhet det ska och det är många nya här som jag aldrig har träffat men på ett sätt känndes det verkligen som att jag aldrig åkt härifrån. (Vilket iofs är lite halvtragiskt men själva känslan lixom...).
Vi gick ner till Bar no2 för en riktig poncha (ååh vad jag längtat) å vad hittade vi inte där om en massa navy´s att titta på. Trevligt trevligt!
Idag ska det hälsas på på jobbet, ätas sushi på Dolce Vita, ätas piccado och mysas i hamnen innan det ser ut som Veshpas ikväll.

Jag är verkligen tillbaka hemma igen, på min kära ö.
Men vi får väl se vad jag säger när veckan har gått =)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Ja du, då var du äntligen tillbaka! Ha nu en helt underbar vecka med alla dina vänner. Puss....

2008-05-21 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback