Bilen som Vespas fick oss att glömma

Ja, herregud... Madish sällskap å Jam å Vespas... Vi skulle hyra bil imorse men när Anna väcker mig med ett sms kl 12 å jag inte sovit många timmar så sket vi i det å softar vid poolen idag istället. Men satan va kul! Å satan va portugriser! =) Å underbar Vespasburgare =P
Gårdagen började med en promenix ner till hamnen för piccado och katamaran. Riktigt många delfiner såg vi, nice! Sen åt vi lite prego innan vi begav oss hem för sushi och safari. Ner till Poncha by meter för att krama på Stefan &co, begav oss sen till Irländska för att sluta på Jam och Vespas. Det är ngn form av portugrisholiday idag så alla är lediga vilket gör att det var sjukt mycket folk kvar när vi gick hem imorse samt att alla tre klubbarna i hamnen hade öppet emellen. Mikket trefligt som Madish skulle sagt.


Kommentarer
Postat av: Carina

Ååååååååååååååååååååååååååååååååå hälsa ALLA så jättemycket från mig!!! :D Det var svinkul att prata lite häromdagen. Puss & Kram

Postat av: Fia

HAHA, ja de var väl klart som fan att du var tvungen att fota din katamarankarl. synd att jag inte kan vara där med er nu. PUSS

2008-05-23 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback