Kommer hem på besök!

Japp, helt sant. 15 och 16 april är jag hemma samt förmiddagen den 17e. Kommer inte hinna träffa er alla men pappa, mamma och Angelica bara måste jag hinna krama på. Bor hos Carina så vi hinner oxå med lite kvalitetstid.
Fyllde år i tisdags och då hade vi oxå teamdag. Ut på Tup island, Poda island och avslutade dagen på Ton Sai, Railay. Riktigt mysig dag!
Pierre ringde och grattade me, underbart kul =)

Däremot hade jag hoppats på ett litet ekonomiskt tillskott när jag fyllde men det uteblev så min plånbok är inte den roligaste att umgås med just nu. Men det får funka. Snart kommer jag hem och sen får jag åka till mitt kära Portugalien =)

Tack alla för alla grattulationer!
Älskar er!



Här kommer lite bilder från de senaste veckorna:


Kick On:



Utflykt:


Thai cooking:


Kommentarer
Postat av: Carina

Killen i svart ser ju lite hunkig ut :) Bara en månad tills du kommer hem, hurra :)

Postat av: Ann

Skruttfia, som pappa säger ...
Han, din far alltså, är i Pukkan 11-12-13 april. Den 13: åker han buss till Krabi för att flyga hem norrmännen. men de har tomkärra dit så han bör vara ganska utvilad den 11:e. Tror han landar 07.05 lokal tid.
puss,puss

2008-03-17 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback